13 תשובות
כן
כן
כן אבל רק מאח שלי ואמא שלי לא חברים או משהו
מחברים אם אני חוגגת ומהמשפחה לפעמים תלוי במצב
לא
כן, ידיד שלי פעם הביא לי בשמים
אנונימית
אני צריכה להגיד תודה אם אני מקבלת "מזל טוב"
תלוי באיזה גיל
אני מקבלת רק כסף ביום הולדת..
כן אפילו שלא נעים לי ממש לקבל מתנות
כן
ברור
באותו הנושא: