6 תשובות
כן השתפרת!
לאט לאט ותעלי
לאט לאט ותעלי
זאת השתפרות! הכל יחסי בחיים (כמובן רק ביחס לעצמך) ואני בטוחה שבמבחן הבא תקבלי יותר
כן זה טוב
אני ב 5 יחל התחלתי מ-55, במבחן שאחרי קיבלתי 66 ובמבחן שאחרי חרשתי גאומטריה וקיבלתי 80
אני ב 5 יחל התחלתי מ-55, במבחן שאחרי קיבלתי 66 ובמבחן שאחרי חרשתי גאומטריה וקיבלתי 80
כן, כל הכבוד
כן. השתפרת ברמות
20 נקודות זה שיפור משמעותי, כל הכבוד
גאה בך. אין עליך!!
20 נקודות זה שיפור משמעותי, כל הכבוד
גאה בך. אין עליך!!
זו השתפרות טובה, יש עוד דרך ארוכה אבל רואים שיפור
באותו הנושא: