7 תשובות
לא מאוד
אם עושים אבל בחורף המועד ב הוא בקיץ ואז צריך ללמוד עוד פרק כי אז לא יהיה את ההקלות קורונה
אנונימית
אני גם נבחנת מועד ב השבוע. זה כן מלחיץ אבל אני בטוחה שנצליח לעבור!!!!
עדיף לתת את הכל בראשון ולסיים עם זה
עדיף לסיים עם זה
בכלל לא נורא
לא נורא