התחברות
הרשמה
לגיטימי שאני בשיעור שני בנהיגה ואני לחוצה אז אני לפעמים קצת מתבלבלת בצדדים?
23 בינואר 2023, 17:29
לימוד נהיגה
2 תשובות
כן הגיוני
ת
תברחו מ-מני
הגיוני מאוד את בן אדם
פ
פסיכולוגית11
באותו הנושא:
200 ש"ח שיעור נהיגה לגיטימי?
שיעורי נהיגה בגיל 18 זה לגיטימי או שזה קצת מאוחר
שיעור נהיגה ראשון, לגיטימי שהוא עשה לי ברקסים (לפחות 5 פעמים)
שיעור נהיגה אצל מורה פרטי יותר זול משיעור נהיגה בבית ספר לנהיגה?
היה לי שיעור נהיגה היום אני כבר בשיעור 26 ויש לי מצבים שאני נוהגת טוב וגרוע
הגיוני שאני כבר בשיעור 32 בנהיגה ועוד לא למדתי חניות??
הייתי ממש ביישנית בשיעור נהיגה הראשון שלי אבל דיברתי וצחקתי איתו והיה כיף ממש זה לגיטימי? הוא אמר שאני ממש נחמדה
לגיטימי לבוא עם תיק לשיעור נהיגה ולבקש שאחרי השיעור שיוריד אותי בבית השני שלי ?
זה לגיטימי שאחד ההורים יעלה איתי בשיעור נהיגה מתקדם ?
אני שיעור נהיגה 15 על אוטומט ועדיין נוהג גרוע, לגיטימי?
היום היה לי שיעור נהיגה ראשון והמורה לא הוריד את הידיים שלו מההגה זה לגיטימי?