8 תשובות
זה לא היה קשה
אבל כל אחד והמנטליות והפיזיות שלו
לא קשה, ויש נוף מדהים, אבל הירידה במסלול הנחש מעצבנת בברכיים
שואל השאלה:
המורה הלחיצה ואמרה שיהיה ממש קשה פשוט
אנונימית
היא סתם הלחיצה (אם אתן בכיתה ט+ זה לא אמור להיות קשה)
שואל השאלה:
כיתה ח
אנונימית
שביל הנחש לא קשה בכלל
שואל השאלה:
והסוללה?
אנונימית
אני עשיתי עם הכיתה שלי
היה נורא
אבל שרדתי כדי לספרר