8 תשובות
זה בסדר בכל גיל, גם כשתהיי בת 100 ומעל
בטח שכן
אם את רוצה להתחפש תחפשי שימי ז על אנשים
אם את רוצה להתחפש תחפשי שימי ז על אנשים
אין גיל לתחפושות
כ מ ו ב ן
בטח שמתחפשיםם
זה הכי לא מביך שיש זה כיף רצח
זה הכי לא מביך שיש זה כיף רצח
זה לא מביך בכלל, זה כל הקטע בחג..אלה שלא מתחפשים סתם משעממים הכי כיף להתחפש
זה תמיד בסדר להתחפש ולא מוזר בכלל. ילדים בגיל הזה סתם חושבים שזה מביך ומשחקים תצמם מאגניבים
זה לגמרי לא מביך.
זה לגמרי לא מביך.
כן בטח
באותו הנושא: