7 תשובות
כן זה מעצבן
וכן ימשיכו לעשות את זה
תתעלמי
או שפשוט תתרגלי לדבר תקין זה הכי טוב
אומרים תודה לא שמתי לב או מתעלמים אן עושים פרצוף של נו מה אתה המורה זהבה
מחפשים גם אצלם טעות ומתקנים
אל תתווכחי עם לקוחות על השטויות האלה
פשוט תבליגי
להעיף להם כאפה
אני פשוט עונה בסדר מה זה משנה
כאילו ברצינות אם יש משהו שהכי מעצבן זה תיקון על מספרים שחררו למה אתם אומרים ביום יום שלכם עשר או עשרה? עזבי אותם
חחח היה לי חבר בחדר בפנמיה כזהה
הרג אותי