5 תשובות
זה יכול להיות קשה וזאת מגמה לא קלה אבל אף פעם לא מאוחר מדי עם מספיק כוח רצון
פשוט תצטרכי להיות מוכנה להשקיע בזה הרבה זמן פנוי, כוח, יכול להיות שתקחי מורה פרטי
קיצר אם את באמת רוצה ומוכנה להשקיע בזה אז כן כדאי.
גם פיזיקה זאת אחלה של מגמה מניסיון אישי
פשוט תצטרכי להיות מוכנה להשקיע בזה הרבה זמן פנוי, כוח, יכול להיות שתקחי מורה פרטי
קיצר אם את באמת רוצה ומוכנה להשקיע בזה אז כן כדאי.
גם פיזיקה זאת אחלה של מגמה מניסיון אישי
לא למדת בכלל פיזיקה מכיתה ז'?
בדרך כלל לומדים פיזיקה עד כיתה ט' ורק בכיתה י' עושים מגמות
בכל מקרה את יכולה להשלים את החומר
בדרך כלל לומדים פיזיקה עד כיתה ט' ורק בכיתה י' עושים מגמות
בכל מקרה את יכולה להשלים את החומר
שואל השאלה:
^רק כיתות מצוינות למדו פיזיקה וכימיה ולכיתות הרגילות היה רק ביולוגיה , למרות שלדעתי הייתי אמורה להיות בכיתת מצוינות.
^רק כיתות מצוינות למדו פיזיקה וכימיה ולכיתות הרגילות היה רק ביולוגיה , למרות שלדעתי הייתי אמורה להיות בכיתת מצוינות.
אנונימית
מעניין, אני לומד פיזיקה מכיתה ז' וגם כימיה וביולוגיה
ואני מרחיב עכשיו בתיכון מגמת פיזיקה וכבר לא לומד כימיה וביולוגיה
ואני מרחיב עכשיו בתיכון מגמת פיזיקה וכבר לא לומד כימיה וביולוגיה
אין כזה דבר מאוחר מדי.
חבר שלי עכשיו עובר למגמת פיזיקה אז הוא שאל את המורה מה הוא צריך לעשות והוא אמר לו שהוא ייתן לו מבחן שהוא צריך לקבל בו לפחות 80 וזהו
חבר שלי עכשיו עובר למגמת פיזיקה אז הוא שאל את המורה מה הוא צריך לעשות והוא אמר לו שהוא ייתן לו מבחן שהוא צריך לקבל בו לפחות 80 וזהו
באותו הנושא: