5 תשובות
לא, זה עוזר לאיכות הסביבה כשפחות אנשים צורכים את זה
שיורידו מיסים על שתייה מתוקה מה הם משחקים לי אותה בריאים יאללה
אנונימית
שיורידו מיסים על דברים אחרים שפחות מזהמים
לא. צריך לשמור על כדור הארץ