5 תשובות
לקרוא
לשמוע ממישהו שילמד איתך
ולסכם כמה שאפשר לא הכל בנקודות
לסכם,ולשנן.
בהצלחה!!!
השיטה הכי טובה בעיניי זה לענות על המון שאלות בנושא, לעשות שאלונים עם חברות אחת לשנייה
ולעשות אפילו בדיחות על נושאים מסויימים
לקרוא, לשנן, לחרוש, ***להבין***, לסכם
להמציא אסוציאציות. אם זה מוסגים שחייב לשנן תמצאי מילות דומות שיעזרו לך לזכור. אם זה " סיפור " כל שהו תמצאי אותו אבל קצת יותר מצחיק וכל תזכרי.