10 תשובות
שואל השאלה:
נפרדנו לפני פחות מחודש
אנונימי
סתם מיותר ואתה עכשיו סיימת זוגיות אתה מחפש להתחיל עם עוד אחת
שואל השאלה:
מה אם כבר שלחתי
אנונימי
אתה מנסה לגרום לה לקנאות או משהו?
שואל השאלה:
לא מה פתאום, כאילו קצת אבל א..
אנונימי
די מוזר בעיני, לא הייתי עונה לאקס שלי להודעה אפילו. זה ממש ברור שאתה מנסה לגרום לה לקנא ובאותו זמן אתה מודה שאתה לא יודע לעשות את זה לבד אז הייתי אומרת שזה פשוט טיפה מביך
לא הייתי שומרת על קשר עם אקס זה לא סבבה צריך להתקדם הלאה אפשר לדבר על זה עם ידידים
אז כן סבבה
שואל השאלה:
היא נפרדה ממני אחרי שבועיים ואנחנו מדברים כל יום באינסטגרם
אנונימי
תלוי עד כמה היחסים שלכם טובים