6 תשובות
קודם כל- היא ילדה בת עשר, צפוי שיפלט לה דבר כזה מהפה.
2. איך את נראת? אולי אוכל לעזור לך (לא מייקואבר כמובן חחח)
היא ילדה בת 10!!!!! אני לא מאמינה במשפט שילדים אומרים לך את האמת כי לפעמים ילדים הם סתם רעים כי יש בהם פשוט אופי כזה ולכן ממש לא צריכים לקחת ברצינות ילדים. צוחקים עליה וממשיכים הלאה כי לא נותנים לאף אחד ובטח שלא לילדים להכנס לך לרגש.
זה לא אומר עלייך שום דבר, ליטרלי היא ילדה היא בקושי מבינה מה היא אכלה צהריים את מבינה?
שואל השאלה:
לא בקטע שחצני אבל אני לא מכוערת. אני מאופרת ובאמת משקיעה בעצמי לא מבינה למה להגיד דבר כזה
כי היא בת 10, היא לא מודעת למה שהיא אומרת. ואולי אולי היא לא אוהבת איך שאת נראת, אני יכולה להבטיח לך שיש אנשים שחושבים שאת יפיפה.
כל עוד את יודעת שאת יפה את לא צריכה להקשיב לאחרים. במיוחד לא לילדה בת 10.
אופ זה מבאס, מבינה אותך.
אבל כדאי לא לשים לב, כי מה כבר היא מבינה...
היית אומרת לה"ניסיתי להיראות כמוך היום"
ועכשיו ברצינות זו ילדה טיפשה בת 10 שלא יודעת שום דבר מהחיים שלה אל תקשיבי אל תיפגעי אל תקחי ללב זה שטויות סתם ילדה מציקה