7 תשובות
גבר שאוהב באמת, עושה ולא מעוניין בקשרים כאלה ואחרים עם האקסיות שלו.
לא ייצא ממנו משהו טוב מצטערת להגיד לך
לא ייצא ממנו משהו טוב מצטערת להגיד לך
שואל השאלה:
^^ את צודקת וזה מתסכל אותי כי הוא ביקש ממני אפילו להוריד עוקב לאקסים שלי ועשיתי את זה כי האמנתי שחוץ ממנו אני לא צריכה אף אחד, והוא אמר לי שהוא ואני זה שונה
^^ את צודקת וזה מתסכל אותי כי הוא ביקש ממני אפילו להוריד עוקב לאקסים שלי ועשיתי את זה כי האמנתי שחוץ ממנו אני לא צריכה אף אחד, והוא אמר לי שהוא ואני זה שונה
אנונימית
אני הייתי נפרדת,כאילו לא הייתי נכנסת לקשר הזה מההתחלה אם הייתי יודעת שהוא בקשר עם האקסית שלו
אין סיבה שהוא יהיה איתה בקשר בעיקר לא שהוא אמר לך להוריד עוקב גם
אין סיבה שהוא יהיה איתה בקשר בעיקר לא שהוא אמר לך להוריד עוקב גם
אבל לפעם הבאה רק תזכרי לא לצאת עם אנשים שעדיין בקשר עם האקסים 99% מהפעמים יש סיבה לזה
מה זה את ואני זה שונה... זה ככ מעצבן אנשים שמפריע להם משהו ואז הם בעצמם עושים את זה... מצטערת בשבילך... תנסי להעמיד אותו במקום ואם הוא עדיין לא מקשיב אז ליטרלי לא מגיע לך בנאדם כזה וזה רק יפגע בך, שולחת חיזוקים:)
שואל השאלה:
^^ תודה לכן בנות, היום אני אעשה איתו שיחה רצינית ואם לא תהיה לו כוונה לשנות את זה אני אחתוך.
^^ תודה לכן בנות, היום אני אעשה איתו שיחה רצינית ואם לא תהיה לו כוונה לשנות את זה אני אחתוך.
אנונימית
תיהי חזקה:)