11 תשובות
כי אנחנו לא רוצים להיות מנודים
כי לצערנו אנשים מדברים, אנחנו באמת לא צריכים להיות ככה אבל לצערנו כבר אין כלכך ברירה
זה תוצר אבולוציוני ובגלל שאנחנו חיים בקבוצות, לא בגלל ש "אנשים מדברים" ולא בגלל ש "אנחנו באמת לא צריכים להיות ככה" כי אנחנו כן צריכים להיות ככה
אנחנו לא צריכים להיות ככה לדעתי,
לכולם בכל מקום שתלכי תמיד תהיה קבוצה גם אם קטנה, וזה ככה בגלל שאנחנו הרבה, בתור מישהו ששומע מוזיקה שרוב האוכלוסיה לא שומעת, זה קשה למצוא אנשים
כי זה הגיוני בתור בני אדם אנחנו שופטים הרבה יודעים מה הולך ואיך החברה מתנהגת אז רוצים את האישור הזה ומפחדים שיחשהו עלינו דברים רעים
אני לא ככה - אני רוצה שיכירו אותי כמו שאני ואם יש מישהו שלא אוהב אותי ככה אז זה עדיף- אני לא התנהג שונה או ישנה את המראה שלי בשביל אף אחד חוץ מבשביל עצמי
כי אנחנו יצורים חברתיים. כשאנחנו תינוקות, אנחנו תלויים בהורים שלנו כדי לשרוד, כשאנחנו ילדים גם כן, ולכן אנחנו מנסים לספק ולרצות אותם כדי שיתנו לנו מה שנחוץ לנו כדי לשרוד. וזה מתבטא בצורות שונות מאוחר יותר, כמו לרצות אחרים.
אנחנו צריכים רגשות כמו אהבה וכיף כדי לשרוד ובליקשר, לחיות. לכן אנחנו מנסים להשתייך כל הזמן.
אנחנו צריכים רגשות כמו אהבה וכיף כדי לשרוד ובליקשר, לחיות. לכן אנחנו מנסים להשתייך כל הזמן.
זה פשוט כי ככה המוח של בני אדם עובד
זה מנגנון הגנה כזה כדי להמשיך להיות חלק מהחברה שלו יעיפו אותך מהשבט אבל כבר לא צריך את זה בימנו
זה מנגנון הגנה כזה כדי להמשיך להיות חלק מהחברה שלו יעיפו אותך מהשבט אבל כבר לא צריך את זה בימנו
זה מסתנה אכפת לנו מה חושבים עלינו טוב לרובינו אישית לא מענין אותי מה אחרים חושבים תמיד יש מי שידבר לכן גם הביטחון העצמי שלי גבוהה
אכפת לנו ממה שחושבים עלינו בגלל החברה היום
באותו הנושא: