6 תשובות
כן
לגיטימי לדעתי, כל עוד שאלתם אותה זאת בעיה שלה שהיא לא ענתה
ברור מה הבעיה אתן שאלתן ועשיתן תמקסימום בזה שהתקשרתן אליה מיליון פעם. צאו תהנו
כן אם היא לא עונה למה שתפסידו אתן
פשוט תבטלו ותצאו יום אחר
כמובן