4 תשובות
שואל השאלה:
כולם בזמן הזה התקדמו ורוב החברות שלי לא מדברות איתי מאז הניתוח
אנונימית
מה למה? לא בסדר, אולי תנסי לדבר עם בנות אחרות? לא רוצה להתערב אבל חברות אמיתיות היו שומרות על קשר!
אנונימית
לדבר עם יותר ויותר ילדים מהכיתה שלך
D12
הכל בסדר, תיהי עם החברות שלך, תחשבי שזה כמו לחזור מחופש גדול
אנונימית
באותו הנושא: