5 תשובות
שואל השאלה:
אתם חושבים שהם ישלחו עוד רקטות או ששלחו רק כמה בשביל האיום ובזה יעצרו?
אנונימית
שלו רק בשביל האיום ובזה יעצרו..
בעקרון בבוקר הרגנו בגנין 10 מחבלים אז הגיהאד שלח את הרקטות האלו סתם לאיום.. לדעתי צה"ל לא יגיב להם, ולא יהיו עוד רקטות.
היה ירי של כמה רקטות בודדות לעבר עוטף עזה ואשקלון. כל הרקטות יורטו על ידי כיפת ברזל
היו אזעקות באשקלון זיקים וכרמיה
בבוקר צהל תקפו בג'נין אז הם פשוט 'החזירו' לנו