8 תשובות
כן נמוך
בגיל הזה עדיין גודלים
אנונימית
שואל השאלה:
אני קצת יותר מ1.60 אבל אני לא גובה הרבה
אחי אני מטר 1.62 בגיל 17 תאמין לי יכל להיות הרבה יותר גרוע. אתה רק ב13 אתה תגבהה עוד המון. כשיתחיל להיות לך זקן אז תדע שאתה כבר בסוף הגדילה פחות או יותר
יש עוד זמן לגבוה
תלוי בגובה של אבא שלך
יש לגברים תמיד איזה קפיצת גובה בכיתה ח-ט
שואל השאלה:
פתאום כולם גובהים ואני נשאר אותו דבר..
אל תדאג יש לך עוד זמן לגבוהה!..