14 תשובות
מזדהה
החיים מסובכים לכולם, כל אחד ומשהו אחר. החיים קשים, אין מה לעשות. חוץ מזה, תזכור שאתה רואה את ההצגות של כולם וחווה את מאחורי הקלעים שלך, לאף אחד לא קל פה.
הם מסובכים רק בגלל שאתה גורם לעצמך להרגיש שהם מסובכים. אם אתה עושה את מה שאתה אמור לעשות ומשקיע בעצמך אתה תגיע לתוצאות טובות ככה או ככה. אז במקום להתלונן שהחיים שלך מסובכים תודה על זה. אם החיים שלך היו קלים היית גודל בתור חלש אופי.
תאמין לי שגם אם זה לא נראה ככה, גם להם לא הכל בא בקלות. ובטוח שיש גם להם קשיים בחיים..
אין בן אדם שהכל מסתדר לו, אתה פשוט צריך ללמוד לא לקנא ולהגיד שהלוואי והיית הם.
פשוט ללמוד איך להתמודד מול דברים, במקום להגיד "אוף זה לא בא לי בקלות" תשנה את הגישה שלך ל "מה אני יכול לעשות בשביל שזה יעבור מהר ובקלות?" זה משנה חיים המחשבות האלה.
ואם תרצה לשתף ולפרוק, אני תמיד כאן
אין בן אדם שהכל מסתדר לו, אתה פשוט צריך ללמוד לא לקנא ולהגיד שהלוואי והיית הם.
פשוט ללמוד איך להתמודד מול דברים, במקום להגיד "אוף זה לא בא לי בקלות" תשנה את הגישה שלך ל "מה אני יכול לעשות בשביל שזה יעבור מהר ובקלות?" זה משנה חיים המחשבות האלה.
ואם תרצה לשתף ולפרוק, אני תמיד כאן
שואל השאלה:
תמיד להם קונים מותגים ואני עם בגדים של פוקס כי אני הילד השנוא על ההורים להם יש הורים נחמדים ולי יש הורים שרעים אליי יש להם מלא ביטחון והם נראים יותר טוב ממני להמשיך?
תמיד להם קונים מותגים ואני עם בגדים של פוקס כי אני הילד השנוא על ההורים להם יש הורים נחמדים ולי יש הורים שרעים אליי יש להם מלא ביטחון והם נראים יותר טוב ממני להמשיך?
אנונימי
^אוי נו כל השיט הזה של המותגים זה סתם שטויות.
מנסים להוציא עיניים בכסף, תאמין לי שמי שיש לו כסף למותגים לא בהכרח מאושר וזה לא אומר שקל לו בחיים.
אז אולי יש להם מותגים ובגדים מיוחדים וכסף, אבל כנראה שמשהו אחר אין להם.
החיים לא מושלמים לאף אחד ב100 אחוז..
ואני מצטערת לשמוע על ההורים שלך, ניסית לדבר איתם? זה אפשרי?
וביטחון עצמי, תמיד תמיד אפשר להעלות ולבנות מחדש.
אל תסתכל עליהם ותקנא, תרים לעצמך ותלמד לאהוב את עצמך ולטפח את עצמך.
תקבל את עצמך כמו שאתה ותהיה שלם עם עצמך, מבטיחה לך שברגע שתאהב את עצמך יותר אתה תרגיש טוב יותר..
אני פה לכל דבר
מנסים להוציא עיניים בכסף, תאמין לי שמי שיש לו כסף למותגים לא בהכרח מאושר וזה לא אומר שקל לו בחיים.
אז אולי יש להם מותגים ובגדים מיוחדים וכסף, אבל כנראה שמשהו אחר אין להם.
החיים לא מושלמים לאף אחד ב100 אחוז..
ואני מצטערת לשמוע על ההורים שלך, ניסית לדבר איתם? זה אפשרי?
וביטחון עצמי, תמיד תמיד אפשר להעלות ולבנות מחדש.
אל תסתכל עליהם ותקנא, תרים לעצמך ותלמד לאהוב את עצמך ולטפח את עצמך.
תקבל את עצמך כמו שאתה ותהיה שלם עם עצמך, מבטיחה לך שברגע שתאהב את עצמך יותר אתה תרגיש טוב יותר..
אני פה לכל דבר
אני מזדהה לגמרי ובפעמים שקשה לי אני חושבת על מה שהמצב שלי מביא לי לדוגמא אני יותר עצמאית משאר החברים שלי ואני לא מביאה למילים של אחרים להשפיע עלי לעומתם אני התמודדתי עם חוסר ביטחון ועדיין קצת מתמודדת אבל זה גרם לי יותר להכיר את עצמי ולסמוך על עצמי יותר
אני תמיד קינאתי ועדיין לפעמים מקנאה בבנות היפות האלה שתמיד מחמיאים להם ומשנה שעברה בערך אני הפכתי את כל החיים שלי ובחרתי לחזור לעצמי ולהשקיע בעצמי ואני חושבת שזה דבר שאומר המון על אופי של בנאדם
אם אתה לא מרגיש טוב עם איך שאתה נראה וחושב שחברים שלך נראים יותר טוב אז תעשה עם זה משהו לקח לי כלכך הרבה זמן אבל בסוף השגתי את זה
הרבה אנשים משווים את עצמם לחברים שלהם הייתה לי חבורה שתמיד קינאתי באיך שהן נראות ואז אחרי שניתקתי איתן קשר הבנתי שהן לא באמת כל מה שחשבתי שהן זה לא שאני קוראת להן מכוערות אבל הן לגמרי לא בנות שהייתי צריכה לקנא בהן ולבכות על זה שאני לא נראת כמוהן
אני תמיד קינאתי ועדיין לפעמים מקנאה בבנות היפות האלה שתמיד מחמיאים להם ומשנה שעברה בערך אני הפכתי את כל החיים שלי ובחרתי לחזור לעצמי ולהשקיע בעצמי ואני חושבת שזה דבר שאומר המון על אופי של בנאדם
אם אתה לא מרגיש טוב עם איך שאתה נראה וחושב שחברים שלך נראים יותר טוב אז תעשה עם זה משהו לקח לי כלכך הרבה זמן אבל בסוף השגתי את זה
הרבה אנשים משווים את עצמם לחברים שלהם הייתה לי חבורה שתמיד קינאתי באיך שהן נראות ואז אחרי שניתקתי איתן קשר הבנתי שהן לא באמת כל מה שחשבתי שהן זה לא שאני קוראת להן מכוערות אבל הן לגמרי לא בנות שהייתי צריכה לקנא בהן ולבכות על זה שאני לא נראת כמוהן
אנונימית
שואל השאלה:
אין לך מושג כמה ניסיתי לדבר איתם הם פשוט רעים באופי מה אני אעשה ^^
אין לך מושג כמה ניסיתי לדבר איתם הם פשוט רעים באופי מה אני אעשה ^^
אנונימי
אחי אני לובש אותם בגדים כבר 4 ימים רצוף. יש לי 5 חולצות שנראות בול אותו דבר ו4 זוגות מכנסיים שדומים לחלוטין. תאמין לי שאף אחד לא שם לב לזה. אנשים ישפטו אותך יותר לפי הבן אדם שאתה ואיך הגוף שלך נראה מאשר איזה בגדים ותכשיטים יש לך.
שואל השאלה:
הם מתייחסים אליי רגיל אני לא אומר שלא אבל זה עדיין מרגיש לי מוזר להיות לידם בלי מותגים אני מרגיש מוזנח כזה ולפעמים חוסר ביטחון
הם מתייחסים אליי רגיל אני לא אומר שלא אבל זה עדיין מרגיש לי מוזר להיות לידם בלי מותגים אני מרגיש מוזנח כזה ולפעמים חוסר ביטחון
אנונימי
זה מעציב שאין לך למי לפנות
תמיד כשלחברות שלי קורה משהו הן ישר כותבות לאמא שלהן ואני אף פעם לא חשבתי לעשות את זה עם כמה שאין לי קשר טוב איתם
אבל זה גרם לי להיות עצמאית ולא להתבכיין על כל דבר קטן
תמיד כשלחברות שלי קורה משהו הן ישר כותבות לאמא שלהן ואני אף פעם לא חשבתי לעשות את זה עם כמה שאין לי קשר טוב איתם
אבל זה גרם לי להיות עצמאית ולא להתבכיין על כל דבר קטן
אנונימית
שואל השאלה:
גם אני עצמאי כבר בגללם אבל יש כבר דברים שאני לא יכול להסתדר איתם לבד ^
גם אני עצמאי כבר בגללם אבל יש כבר דברים שאני לא יכול להסתדר איתם לבד ^
אנונימי
המותגים זה לא באמת איזה משהו מיוחד יש קפוצון שחור עם סמל קטן של נייק ויש קפוצון שחור חלק אתה יכול לעצב אותם ולהתלבש יפה גם בלי הסמלים
אנונימית
כן ברור גם אני עדיין מתקשה לעשות דברים לבד
אנונימית
באותו הנושא: