7 תשובות
מקווה שלא יהיה גל פיגועים שוב
לצערי
כמו תמיד
כלום
יהיה עוד פיגועים
מקווה שהממשלה תתעורר
לא נתפס איבדנו כל-כך הרבה אנשים טובים
מקווה שלא יהיו עוד כאלה
רק שלא יהיה שוב תקופת פיגועים
מלחמה, והיא תשרת את נהנתיהו ויהיו תמונות הירואיות ויגנבו לנו את המדינה ובתי המשפט - בזמן שנהיה בממ"ד. זה כל כך שקוף וכל כך צפוי וכל כך מתאים לנהנתיהו - שזה מעורר בחילה! תנחומי הכנים נרצחים - לא מגיע לאף אחד למות בידיים של אנשים שפלים ומרצחים! יימח שמם של הרוצחים באשר הם!