3 תשובות
לשמור טינה זה לא בריא
לא צריך קטילות או לעשות בדיחות של כיתה ג
פשוט לחסום ושם זה נגמר. צאי בוגרת
פשוט לחסום ושם זה נגמר. צאי בוגרת
שואל השאלה:
חבר'ה תענו ברצינות
חבר'ה תענו ברצינות
אנונימית
באותו הנושא: