12 תשובות
כן
שואל השאלה:
איך? הרי לא מקבלים תלוש משכורת ולא מדווחים לרשות המס
אנונימית
בטח שזה חוקי.
זה חוקי.
תלוי אם הוא מכהן
שואל השאלה:
מה זה מכהן?^
אנונימית
כראש ממשלה
שואל השאלה:
עדיין לא הבנתי
אנונימית
ביבי בטח ידרוש ממך יותר כסף כשהוא ראש הממשלה
זה נחשב לעבוד בשחור
אבל זה לא באמת אכפת למישהו
לא לגמרי חוקי טכנית, אבל לא באמת אכפת לאף אחד, לא יעשו לך כלום וכולם בסדר עם זה