6 תשובות
הגיוני
יאפ
כן, הגיוני
כן הגיוני
הערכה עצמית נמוכה. ולמצלמות אין ראיית עומק. קשה לתפוס יופי אמיתי עם מצלמה לא טובה. תתחילי לאמר לעצמך שאת יפה ותאמיני בזה. אני גם הייתי במצב הזה, גרמתי לעצמי להאמין שאני חתיך והיום אני מאמין בזה לגמרי.
זה כי את מסתכלת יותר מידי על אנשים אחרים
באותו הנושא: