6 תשובות
הגיוני
יאפ
כן הגיוני
הערכה עצמית נמוכה. ולמצלמות אין ראיית עומק. קשה לתפוס יופי אמיתי עם מצלמה לא טובה. תתחילי לאמר לעצמך שאת יפה ותאמיני בזה. אני גם הייתי במצב הזה, גרמתי לעצמי להאמין שאני חתיך והיום אני מאמין בזה לגמרי.
4AM
זה כי את מסתכלת יותר מידי על אנשים אחרים