3 תשובות
שואל השאלה:
כאילו אם אני יוציא טופס ירוק ויעשה תאוריה ביולי אני יוכל ישר לגשת לטסט נגיד (כמובן אחרי שאני יעשה את כל השיעורים)?
ואם אני יוציא לפני יהיה לי 3 חודשים מלווה או 6?
אנונימי
לפי מה שאני הבנתי לא.
כי הוא יוצא ביולי ואתה תוכל לפני זה כבר להוציא תיאוריה וטופס ירוק.
החוק החדש תקף רק לגבי מי שלא יכול להוציא/הוציא (לא ממש בטוחה מה מהם) עד התאריך הזה.
שואל השאלה:
בדוק?
אנונימי