6 תשובות
חחח לי כנראה יהיה פטור כי פתחתי תראש בכיתה ד ויש לי צלקת שם אז אחותי שבצבא אמרה שאני יכול להוציא פטור על זה אז מה אכפת לי
לי יש שיער קצר כמו של בנים, נראה אם יגידו לי חעשות גלאח:)
שואל השאלה:
חס וחלילה אני לא רוצה גלאח אבל מסכנים הבנים
גם ככה יש להם שיער קצר והם צריכים לקצר עוד יותר אני פשוט לא מבינה למה
חס וחלילה אני לא רוצה גלאח אבל מסכנים הבנים
גם ככה יש להם שיער קצר והם צריכים לקצר עוד יותר אני פשוט לא מבינה למה
אנונימית
כי שיער קצר 'זה לא נשי'
את רוצה לעשות גלח יעני?
בגלל שבנות לא ילכו עם גלאח אבל בנים כן כי הם בנים להם יש תסרוקת קצרה כמו קרחת וזה ולבנות יש שיער ארוך (לרובם)
אנונימית
באותו הנושא: