7 תשובות
שואל השאלה:
למה נמוך זה די גבוה הוא בן 15
למה נמוך זה די גבוה הוא בן 15
אנונימית
לא הטעם שלי במראה
וגם, לא שופטים רק על פי צבעים, יש גם מבנה/צורת פנים, גוף, שיער
וגם, לא שופטים רק על פי צבעים, יש גם מבנה/צורת פנים, גוף, שיער
כן זה קרוב ממש לטעם שלי
נמוך בשבילי אבל נשמע אחלה
קצת נמוך
באותו הנושא: