4 תשובות
שיהיה גל, לצערי
יש כוננות גבוה מאוד
יהיה גל
אנונימית
גל
לצערי זה מה שקורה כרגע
היו היום עוד פיגועים שלא סוקרו על ידי התקשורת
גל כנראה לצערנו. היו ערניים ושמרו על עצמכם