4 תשובות
תלוי מה סוג האלרגיה ועד כמה זה נורא..
אני אישית לא אלרגית לכלום, אבל אני חושבת שלא הייתי אוכלת, אני מעדיפה לאכול דברים אחרים באותו רגע מאשר לסבול אחר כך מהתגובה האלרגנית.
אולי טעימה קטנה מזה, מדיי פעם, אם זה לא נורא כל כך.
אני אלרגית לשוקולדo_o
אבל אני אוכלת בכול זאת
לא.. הבריאות יותר חשובה לי מאשר טעם בשפתיים לרגע.
לצערי לא.
אני אלרגית לבוטנים ומתה לאכול במבה.