119 תשובות
יכול להיות שהיה לו עגיל.
לא כל ערבי הוא מחבל, כמו שלא כל יהודי רצח את רבין.
לא כל ערבי הוא מחבל, כמו שלא כל יהודי רצח את רבין.
רוב המאבטחים ערבים וגם אם לא הרוב בטלפון ובכלל לא עירניים . אני כל הזמן רואה אותם בטלפון
מסכים
בכלל לא הגיוני
מסכים
בכלל לא הגיוני
גם לפעמים יהודים מצפצפים ואז אומרים למאבטח אה יש לי משהו (מפתחות וכו) בכיס ואז נכנסים, זה שזה בשפה אחרת זה לא אמור להלחיץ אותך,
זה מאבטח, תאמיני לי שהם עוברים בדיקות כדי להכנס לתפקיד, הכל בסדר תרגישי בטוחה.
זה מאבטח, תאמיני לי שהם עוברים בדיקות כדי להכנס לתפקיד, הכל בסדר תרגישי בטוחה.
שואל השאלה:
^^^מה אכפת לי מה היה לו, צפצף לך? תעבור בדיקה נוספת.
חוץ מזה שלא ענית לי על השאלה
^^^מה אכפת לי מה היה לו, צפצף לך? תעבור בדיקה נוספת.
חוץ מזה שלא ענית לי על השאלה
אנונימית
^כן עניתי, אם את כל כך רוצה את יכולה להיות מאבטחת בעתיד, רוב המאבטחים גם ככה לא בודקים כל אחד,
שואל השאלה:
^^^ אז הוא אומר לו להוציא את המפתחות.
אני לא סומכת על אף ערבי שהוא יהיה מאבטח, אם ערבי עושה פיגוע הוא רק יעזור לו
^^^ אז הוא אומר לו להוציא את המפתחות.
אני לא סומכת על אף ערבי שהוא יהיה מאבטח, אם ערבי עושה פיגוע הוא רק יעזור לו
אנונימית
^כי את קצת גזענית.
שואל השאלה:
חחח קרעת מצחוק, כן, אני בהחלט גזענית למחבלים
חחח קרעת מצחוק, כן, אני בהחלט גזענית למחבלים
אנונימית
^לא כל ערבי הוא מחבל..
תקשיבי את גזענית לא בקטע רע את כולם המצב מפחיד לא כל ערבי מחבל תאמיני לי שלא סתם היו נותנים לו להיות מאבטח, ועובדה שלא קרה פיגוע והוא בדק אותו שוב, את לא היית רוצה שדבר כזה יקרה לך נכון?
רב הערבים הם אנשים טובים, אין מה לדאוג. הוא בטח אמר לו שיש לו משהו ממתכת בערבית כי זה פשוט שפת האם שלו.
אז את גזענית.
אם את לא סומכת על אף ערבי אל תצאי מהדירה שלך, יש ערבים בכל מקום ורובם ממש אחלה, את תפגשי ערבי בכל מקום שרק תלכי, אתן לך דוגמה, בבניין שלי המנקות ערביות, ככה שבבוקר כבר פגשתי בערבים, לאחר מכן בתחבצ יש המון ערבים, ברחוב ערבים, בכל מקום יש ערבים, והנה לא קרה לי כלום, לרובנו כאן לא קרה כלום.
אם את לא סומכת על אף ערבי אל תצאי מהדירה שלך, יש ערבים בכל מקום ורובם ממש אחלה, את תפגשי ערבי בכל מקום שרק תלכי, אתן לך דוגמה, בבניין שלי המנקות ערביות, ככה שבבוקר כבר פגשתי בערבים, לאחר מכן בתחבצ יש המון ערבים, ברחוב ערבים, בכל מקום יש ערבים, והנה לא קרה לי כלום, לרובנו כאן לא קרה כלום.
^^^^^לטעון שאת גזענית למחבלים וזה למה את גזענית לערבים זה כמו לשנוא את כל האנושות כי היו באנושות מחבלים
שואל השאלה:
100% מהפעמים שעברתי ואז צפצף לי אז אמרו לי תעברי שוב.
זה התפקיד של המאבטחים.
100% מהפעמים שעברתי ואז צפצף לי אז אמרו לי תעברי שוב.
זה התפקיד של המאבטחים.
אנונימית
את בעצמך אמרת שהוא אמר לו לעבור שוב.
^^לא ענית לשום דבר שאמרו.
את אמרת שגם הוא עבר שוב
שואל השאלה:
לא כל ערבי הוא מחבל אבל את בהחלט לא יכולה לסמוך על אף ערבי.
תודי בזה
לא כל ערבי הוא מחבל אבל את בהחלט לא יכולה לסמוך על אף ערבי.
תודי בזה
אנונימית
והנה את גם היית בקניון ולא קרה שום פיגוע ולא היה כלום אז מה הסיפור כאן לא הבנתי
^^את אומרת את זה כי את גזענית.
שואל השאלה:
נכון אבל אז הוא אמר לו משהו אז המאבטח העביר אותו בלי לעבור בדיקה שוב.
נכון אבל אז הוא אמר לו משהו אז המאבטח העביר אותו בלי לעבור בדיקה שוב.
אנונימית
תגידי מה הקשר בין מה שאנחנו אומרים לך למה שאת שואלת? תסבירי לי אני באמת לא מצליחה להבין את ההיגיון שלך
^^אין לך דרך לדעת מה הוא אמר.
בדקת אם יש לו עגיל או משהו?
בדקת אם יש לו עגיל או משהו?
שואל השאלה:
שלמה שמים מאבטחים ערבים???
זאת השאלה שלי
שלמה שמים מאבטחים ערבים???
זאת השאלה שלי
אנונימית
אפשר לסמוך על ערבים, אפשר לסמוך על אנשים בלי קשר לדת שלהם, המנקה הערבייה שהייתה לי קיבלה מפתח לבית שלנו ונכנסה לבד וניקתה והייתה לבד אפילו שבבית יש תכשיטים וכסף וזהב ובמשך מעל לעשור שום דבר לא נעלם והכל היה במקום והיא עשתה תעבודה שלה לקחה את הכסף שהשאירו לה והלכה, ומעבר לזה, היא הייתה מביאה לי מתנות לפעמים, שתביני כמה היא חמודה, אז מה שהיא ערבייה מה זה שונה?
^^^^^את סתם שופטת אותו, אולי הוא אמר לו שיש לו עגיל מתכת או משהו שהוא לא יכול להוציא וזה צפצף
^^^ואנחנו עונים לך, ואת מחליטה להתעלם מכל דבר שעונים
שואל השאלה:
לא אכפת לי מה הוא אמר, מצידי שיגיד לו שיש לו עגיל באיבר מין.
למה אתה נותן לו לעבור בלי בדיקה?
לא אכפת לי מה הוא אמר, מצידי שיגיד לו שיש לו עגיל באיבר מין.
למה אתה נותן לו לעבור בלי בדיקה?
אנונימית
כי זה בכל מקרה יצפצף שוב ואין לו מה לבזבז את הזמן על זה
^^את היית רוצה שהוא יבדוק כל מקום בגוף שלו כדי לבדוק איפה נמצא העגיל?
גם לך זה קורה?
וגם תשאלי את המאבטח אם זה ממש מפריע לך
גם לך זה קורה?
וגם תשאלי את המאבטח אם זה ממש מפריע לך
שואל השאלה:
תקשיבו אין לי בעיה עם ערבים, אני מתנדבת באיזשהו מקום ואני עוזרת לכל הערבים שמבקשים עזרה, אין לי בעיה איתם, באמת, אבל עד לשים אותם בתור מאבטחים, כאילו בואו
תקשיבו אין לי בעיה עם ערבים, אני מתנדבת באיזשהו מקום ואני עוזרת לכל הערבים שמבקשים עזרה, אין לי בעיה איתם, באמת, אבל עד לשים אותם בתור מאבטחים, כאילו בואו
אנונימית
כן לא כל הערבים מחבלים
שואל השאלה:
יש לי שאלה
אתם הייתם שמים מאבטח ערבי בכניסה לבית שלכם?
יש לי שאלה
אתם הייתם שמים מאבטח ערבי בכניסה לבית שלכם?
אנונימית
^^^אכן אין לך בעיה עם ערבים, אפשר לראות בתגובות שלך שזה לא ממש נכון
לפני שנייה אמרת שאי אפשר לסמוך על ערבים וכו'
תהיי החלטית
תהיי החלטית
שואל השאלה:
אין לי בעיה עם ערבים בקטע של ''תחיו ותנו לחיות'', אבל לא בקטע אחר, הבנת?
אין לי בעיה עם ערבים בקטע של ''תחיו ותנו לחיות'', אבל לא בקטע אחר, הבנת?
אנונימית
שואל השאלה:
באמת אי אפשר לסמוך עליהם
באמת אי אפשר לסמוך עליהם
אנונימית
אפשר, את גזענית זה הכל.
כן הייתי שמה מאבטח ערבי בכניסה לבית שלי, וגם מאבטח אתיופי וגם מאבטח רוסי ומאבטח אשכנזי ומאבטח מזרחי, זה באמת לא משנה
^^^^^^כן
אפשר שתתני סיבה אחת נורמלית למה את גזענית לערבים?
^^כן מה זה קשור לעדה שלו
שואל השאלה:
נכוןן אני גזעניתת, מה לא ברור
אבל אני מכבדת אותם כי הם בני אדם, ואני עוזרת להם כי הם בני אדם, אבל אני ממש לא סומכת עליהם.
פעם ערבי אמר לחבר שלי ש''אתה לא יכול לסמוך על אף ערבי, גם אל תסמוך עליי''
נכוןן אני גזעניתת, מה לא ברור
אבל אני מכבדת אותם כי הם בני אדם, ואני עוזרת להם כי הם בני אדם, אבל אני ממש לא סומכת עליהם.
פעם ערבי אמר לחבר שלי ש''אתה לא יכול לסמוך על אף ערבי, גם אל תסמוך עליי''
אנונימית
הפחד והכעס שלך כלפי ערבים מחבלים מובן לגמרי, אבל אין צורך להכליל את כולם, זה כמו שאת לא תבואי ותגידי פתאום שכל הגרמנים נאצים, זה בדיוק אותו דבר מה שאת אומרת
^^את סתם מקצינה. מה הבעיה שלך איתם
שואל השאלה:
נקניקיות, חסר סיבות?
תתחיל אני אמשיך, אני בטוחה שאתה יודע
נקניקיות, חסר סיבות?
תתחיל אני אמשיך, אני בטוחה שאתה יודע
אנונימית
סיבה אחת? את יכולה לתת
שואל השאלה:
במה אני מכלילה אותם?
בזה שאני אומרת שאי אפשר לסמוך עליהם?
על זה את מתכוונת?
במה אני מכלילה אותם?
בזה שאני אומרת שאי אפשר לסמוך עליהם?
על זה את מתכוונת?
אנונימית
שואל השאלה:
כי הם רוצחים
כי הם רוצחים
אנונימית
נו תתני סיבה מדוע את כלכך מתחמקת מלענות כאן על שאלות?
אני רוצה לשמוע סיבה אחת ללמה את גזענית כלפיהם
כולם רוצחים?
רק כי יש חלק מהם שרוצחים לא אומר שכולם כאלה.
כמו שיש בני אדם לא ערבים שרצחו זה לא אומר שכל בני האדם הם רוצחים
רק כי יש חלק מהם שרוצחים לא אומר שכולם כאלה.
כמו שיש בני אדם לא ערבים שרצחו זה לא אומר שכל בני האדם הם רוצחים
הם לא רוצחים, זה רק המחבלים רוצחים, גם יש יהודים רוצחים אז וואלה יופי אל תסמכי יותר על יהודים
שואל השאלה:
יואו מה את מתייפייפת?
אני באמת לא מבינה אתכם, יש ככ הרבה ערבים שהם מחבלים, רק עם לקקני כמונו יכול להמשיך להגיד דברים לטובת הערבים, אשכרה הם רוצחים אותנו אחד אחד ואתם מלקקים להם, דיי אין לי כוח, באמת
יואו מה את מתייפייפת?
אני באמת לא מבינה אתכם, יש ככ הרבה ערבים שהם מחבלים, רק עם לקקני כמונו יכול להמשיך להגיד דברים לטובת הערבים, אשכרה הם רוצחים אותנו אחד אחד ואתם מלקקים להם, דיי אין לי כוח, באמת
אנונימית
שואל השאלה:
כן??
כמה יהודים רוצחים???
היה אחד בלבד!!!
וכמה ערבים רצחו?
אני אפילו לא אתחיל לספור
כן??
כמה יהודים רוצחים???
היה אחד בלבד!!!
וכמה ערבים רצחו?
אני אפילו לא אתחיל לספור
אנונימית
^^את יכולה להיכנס לשאלות על האם צריך לתת עונש מוות למחבלים ולראות כמה אנשים פה "מתיפייפים"
^^כן היה את יגאל אמיר, ועוד כמה דמויות בתנך
שואל השאלה:
תסביר, לא הבנתי
תסביר, לא הבנתי
אנונימית
^^^^בואי יש הרבה יהודים שרוצחים, אני לא אומרת שערבים לא רוצחים אבל לא כולם מחבלים, יש גם מחבלים יהודים וגם ערבים ויש מחבלים בכל מקום ובכל עדה, אז לא לסמוך על אף אחד?
שואל השאלה:
כשערבים רוצחים אותנו אתה יודע מה הסיבה??
כי הם גזענים אלינו, הם שונאים אותנו, גם אותך הם רוצים להרוג(אם אתה יהודי) וגם אותי, אז בבקשה, למה שלא אהיה גזענית אליהם
כשערבים רוצחים אותנו אתה יודע מה הסיבה??
כי הם גזענים אלינו, הם שונאים אותנו, גם אותך הם רוצים להרוג(אם אתה יהודי) וגם אותי, אז בבקשה, למה שלא אהיה גזענית אליהם
אנונימית
שואל השאלה:
אבל למה את משווה??
אחד מול מיליון?
איך את משווה כזה דבר?
אבל למה את משווה??
אחד מול מיליון?
איך את משווה כזה דבר?
אנונימית
מי את טוענת שהיה היהודי היחיד שרצח?
אבל מה כזה קשה לך להפנים שלא כל הערבים ככה, כמו שלא כל העולם אנטישמים, גם את גזענית ויש עוד הרבה גזענים, אני מכירה מלא ערבים ויש כאלה שאפילו הרבה יותר נחמדים מיהודים, והם לא עשו שום דבר רע לאף אחד, אז די להכליל תפנימי שאת סתם גזענית שלא אוהבת ערבים
רק הערבים מחבלים? באמת?
רק הערבים מחבלים? באמת?
שואל השאלה:
יגאל אמיר הזה
יגאל אמיר הזה
אנונימית
את קראת פעם את התנך?
יש שם מקרי רצח מטורפים
ומה עם היהודים המחבלים שרצחו ערבים?
יש שם מקרי רצח מטורפים
ומה עם היהודים המחבלים שרצחו ערבים?
שואל השאלה:
תשמעי, יש באמת ערבים מדהימים, לא אשקר, יצא לי לראות כמה, אבל את מוכנה להסכים איתי שאת לא יכולה לסמוך עליהם?
את מסכימה איתי שלא תסכימי להכנס לכפר ערבי? כי מה הסיבה??
תשמעי, יש באמת ערבים מדהימים, לא אשקר, יצא לי לראות כמה, אבל את מוכנה להסכים איתי שאת לא יכולה לסמוך עליהם?
את מסכימה איתי שלא תסכימי להכנס לכפר ערבי? כי מה הסיבה??
אנונימית
^^^^^אני משווה כי את מכלילה, את צריכה להבין איפה את טועה פה
שואל השאלה:
תן דוגמא למקרה מהתנך
תן דוגמא למקרה מהתנך
אנונימית
^^^אני בן וכן הייתי פעם בכפר קאסם.
^^משה הרג מצרי, מלחמות
שואל השאלה:
אני באמת לפעמים לא מבינה את זה
ערבי רוצה להרוג אתכם ואתם ''בוא מאמי, אני אלקק לך את האצבעות''
אני באמת לפעמים לא מבינה את זה
ערבי רוצה להרוג אתכם ואתם ''בוא מאמי, אני אלקק לך את האצבעות''
אנונימית
שואל השאלה:
נכנסת לכפר כמו שאתה נכנס לתל אביב? באותן הרגשות?
נכנסת לכפר כמו שאתה נכנס לתל אביב? באותן הרגשות?
אנונימית
^^^^^^אני נכנסת לכפרים ערביים יש מלא נחמדים שם.
והנה צודקת יש כאלה מדהימים, את לא יכולה לסמוך על מישהו שאת לא מכירה, אבל אם נתנו לו תפקיד בכיר ולא קרה כלום והוא בן אדם כמוני וכמוך וכמו מלא אנשים אין לך סיבה להכליל
והנה צודקת יש כאלה מדהימים, את לא יכולה לסמוך על מישהו שאת לא מכירה, אבל אם נתנו לו תפקיד בכיר ולא קרה כלום והוא בן אדם כמוני וכמוך וכמו מלא אנשים אין לך סיבה להכליל
שואל השאלה:
אתה יודע למה הוא הרג מצרי?
תבדוק ותחזןר אליי עם תשובה
אתה יודע למה הוא הרג מצרי?
תבדוק ותחזןר אליי עם תשובה
אנונימית
שואל השאלה:
על מי אתה עובד?
אתה יהודי בכלל?
על מי אתה עובד?
אתה יהודי בכלל?
אנונימית
^^^^^אני נכנסת ועוברת ליד כפרים ערביים ביום יום שלי, לא קורה לי כלום ורובם מאוד נחמדים
^^זה שיש לך נקודת מבט צרה לא אומר שכולם ככה
שואל השאלה:
לא יודעת מאיפה האומץ שלך, אני בחיים לא אכנס לכפר ערבי, ופעם אחת כשעברתי ליד כפר ערבי זרקו עלינו אבנים
לא יודעת מאיפה האומץ שלך, אני בחיים לא אכנס לכפר ערבי, ופעם אחת כשעברתי ליד כפר ערבי זרקו עלינו אבנים
אנונימית
שואל השאלה:
תענה לי על מה ששאלתי עם משה רבינו
תענה לי על מה ששאלתי עם משה רבינו
אנונימית
^^מה את עשית שעשו את זה?
שואל השאלה:
היום אני צריכה להיות בירושלים ואני רועדת מפחד
היום אני צריכה להיות בירושלים ואני רועדת מפחד
אנונימית
שואל השאלה:
נסעתי ברכב לתומי
נסעתי ברכב לתומי
אנונימית
^^^^^תלוי באזור שאת גרה אבל את סתם מקצינה, צודקת יש כאלה מחבלים ולא אוהבים יהודים אבל רובם כמונו וסתם סובלים מגזענות
וזה לא קשור לאומץ הם אפילו יותר טובים מהיהודים סבבה?
וזה לא קשור לאומץ הם אפילו יותר טובים מהיהודים סבבה?
שואל השאלה:
בואי מגיע להסכם, סבבה?
את מסכימה איתי שאת לא יכולה לסמוך על אף ערבי ב100%?
בואי מגיע להסכם, סבבה?
את מסכימה איתי שאת לא יכולה לסמוך על אף ערבי ב100%?
אנונימית
^אני לא סומך על אף בן אדם ב100 אחוז. זה לא קשור לערבי או לא ערבי
שואל השאלה:
יש לי שאלה גם, למה אני צריכה לפחד בכלל מערבי??
למה אני מפחדת מעם שלם?
למה כל יהודי מפחד מהם?
למה זה בכלל קורה?
יש לי שאלה גם, למה אני צריכה לפחד בכלל מערבי??
למה אני מפחדת מעם שלם?
למה כל יהודי מפחד מהם?
למה זה בכלל קורה?
אנונימית
^^^^^^אני גרה בירושלים, מפחיד אבל יש המון ערבים נחמדים שאני רואה ביום יום, לא קרה לי מהם כלום
שואל השאלה:
ועל ערבי יותר
ועל ערבי יותר
אנונימית
^^^כי את גזענית וחושבת שכל ערבי הוא מחבל
^^^^^אני לא סומכת על אף אחד ב100%, מה זה קשור, על אף אחד אי אפשר לסמוך ב100%
שואל השאלה:
תגידי תודה שלא קרה לך כלום
עד אתמול 7 אנשים אמרו את זה שלא קרה להם כלום מערבי.
תגידי תודה שלא קרה לך כלום
עד אתמול 7 אנשים אמרו את זה שלא קרה להם כלום מערבי.
אנונימית
שואל השאלה:
לא אומרת שכל ערבי הוא מחבל!!
אני אומרת שאי אפשר לסמוך על אף ערבי
לא אומרת שכל ערבי הוא מחבל!!
אני אומרת שאי אפשר לסמוך על אף ערבי
אנונימית
^^גם לא התלוננתי, נכון יש מחבלים אבל מעטים
שואל השאלה:
אתם פשוט עובדים על עצמכם בעינים
אתם מנסים להיות רחמנים על אנשים שנרצחים.
מזעזע שזה מגיע מיהודי
אתם פשוט עובדים על עצמכם בעינים
אתם מנסים להיות רחמנים על אנשים שנרצחים.
מזעזע שזה מגיע מיהודי
אנונימית
^אני לא עובדת על עצמי, את פשוט מנסה להכריח את עצמך לחשוב שאת צודקת
שואל השאלה:
מעטים??
את באמת חושבת את זה?
מה יקרה אם חס וחלילה חס וחלילה טפו טפו יקרה משהו לקרוב משפחה שלך?
מעטים??
את באמת חושבת את זה?
מה יקרה אם חס וחלילה חס וחלילה טפו טפו יקרה משהו לקרוב משפחה שלך?
אנונימית
^^^כפי שאמרתי כבר אם את אומרת שאנחנו כאלה "רחמנים" למחבלים את יכולה לבדוק שאלות של האם מגיע מוות למחבלים
שואל השאלה:
מה אתה חושב שצריך לעשות למחבל?
לשים אותו במלון 5 כוכבים?
מה אתה חושב שצריך לעשות למחבל?
לשים אותו במלון 5 כוכבים?
אנונימית
^^^כן
ברור שאני אהיה עצובה וזה יהיה לי קשה אבל זה לא קשור לכל הערבים
ברור שאני אהיה עצובה וזה יהיה לי קשה אבל זה לא קשור לכל הערבים
שואל השאלה:
את יכולה רגע להסביר לי למה עם שלם פוחד מהערבים? תנסי להסביר לי רגע
תנסי להסביר לי למה אני פוחדת ללכת עכשיו לירושלים
את יכולה רגע להסביר לי למה עם שלם פוחד מהערבים? תנסי להסביר לי רגע
תנסי להסביר לי למה אני פוחדת ללכת עכשיו לירושלים
אנונימית
את פוחדת כי את חושבת שכל ערבי הוא מחבל
שואל השאלה:
ולמה אני חושבת את זה?
אני בטוחה שאמורה להיות סיבה
ולמה אני חושבת את זה?
אני בטוחה שאמורה להיות סיבה
אנונימית
שואל השאלה:
רותם מאמי, אני לא ככ דפוקה
אין צורך לרכל עליי
רותם מאמי, אני לא ככ דפוקה
אין צורך לרכל עליי
אנונימית
^^^^לא כולם מפחדים, ואת פוחדת כי את חושבת שכולם מחבלים
שואל השאלה:
כן? אז אני יכולה ללכת עכשיו ברחובות ירושלים ללא פחד?
אני מקווה שגם ה7 נרצחים מאתמול היו ללא הפחד הזה
כן? אז אני יכולה ללכת עכשיו ברחובות ירושלים ללא פחד?
אני מקווה שגם ה7 נרצחים מאתמול היו ללא הפחד הזה
אנונימית
^הפיגוע היה חמש דקות מהבית שלי.
ולא אמרתי בלי פחד אבל אין צורך להקצין את המצב
ולא אמרתי בלי פחד אבל אין צורך להקצין את המצב
שואל השאלה:
אה הנה, אז כן עם פחד.
למה אני אמורה ללכת בארץ שלי אפילו עם מעט פחד?
אה הנה, אז כן עם פחד.
למה אני אמורה ללכת בארץ שלי אפילו עם מעט פחד?
אנונימית
אין לנו מה לעשות עם המצב, את פשוט מקצינה ומכריחה את עצמך לפחד
שואל השאלה:
רק העם היהודי ילקק את האצבעות לאויבים שלו
רק העם היהודי ילקק את האצבעות לאויבים שלו
אנונימית
שואל השאלה:
זאת המסקנה שלי מהשיחה
זאת המסקנה שלי מהשיחה
אנונימית
לא, את פשוט גזענית תודי בזה
שואל השאלה:
הסכמתי עם זה כבר
הסכמתי עם זה כבר
אנונימית
שואל השאלה:
אה את בת 13
אה את בת 13
אנונימית
כן מה הבעיה עם זה שאני בת 13?
שואל השאלה:
^לא נורא, זה יעבור לי.
מקווה שגם לך
^לא נורא, זה יעבור לי.
מקווה שגם לך
אנונימית
מה הבעיה?
שואל השאלה:
זאת הייתה תשובה על תגובה אחרת שמחקו
זאת הייתה תשובה על תגובה אחרת שמחקו
אנונימית
שואל השאלה:
אין שום בעיה נשמה.
את מאוד בוגרת, זה לא היה נשמע שאת בת 13
אין שום בעיה נשמה.
את מאוד בוגרת, זה לא היה נשמע שאת בת 13
אנונימית
באותו הנושא: