5 תשובות
שואל השאלה:
אבל איך זה מה שאני שואלת??
אבל איך זה מה שאני שואלת??
אנונימית
תצפה בסרטונים מעוררי מוטיבציה או שתתחיל ללמוד עם חברים
שואל השאלה:
^^ וואו תקשיבי אם יש משהו שאני שונאת זה תשובות כאלה! למה אם הייתי מצליחה לעשות את זה לבד אז לא הייתי שואלת פה.
^^ וואו תקשיבי אם יש משהו שאני שונאת זה תשובות כאלה! למה אם הייתי מצליחה לעשות את זה לבד אז לא הייתי שואלת פה.
אנונימית
תקשיבי.
את צריכה למצוא מה נותן לך מוטיבציה..
אם זה סרטוני מוטיבציה, או אולי שירים, או מקלחת וחדר מסודר זה גורם לך לרצות לקום, אולי אם תקני טושים ועטים זה יגרום לך לרצות יותר לכתוב ולסכם חומרים..
תמצאי פשוט מה נותן לך מוטיבציה.
אחרי שתמצאי, בלי לחשוב בכלל אם יש לך כוח או לא, קומי על הרגליים
שימי את הגיטרה בצד, שבי, ותתחילי ללמוד
קחי אפילו לשתות משהו, או לאכול או חטיף/שוקולד, כל דבר שבאלך (עדיף עם סוכר, זה יתן לך אנרגיה וזה מרענן את הזיכרון)
ואז פשוט תתחילו לקרוא ולסכם במחברת..
ואז לענות על שאלות שקשורות לנושא, קטן עליך
תתחילי ולאט לאט תמשיכי ותתרגלי לזה.
את צריכה למצוא מה נותן לך מוטיבציה..
אם זה סרטוני מוטיבציה, או אולי שירים, או מקלחת וחדר מסודר זה גורם לך לרצות לקום, אולי אם תקני טושים ועטים זה יגרום לך לרצות יותר לכתוב ולסכם חומרים..
תמצאי פשוט מה נותן לך מוטיבציה.
אחרי שתמצאי, בלי לחשוב בכלל אם יש לך כוח או לא, קומי על הרגליים
שימי את הגיטרה בצד, שבי, ותתחילי ללמוד
קחי אפילו לשתות משהו, או לאכול או חטיף/שוקולד, כל דבר שבאלך (עדיף עם סוכר, זה יתן לך אנרגיה וזה מרענן את הזיכרון)
ואז פשוט תתחילו לקרוא ולסכם במחברת..
ואז לענות על שאלות שקשורות לנושא, קטן עליך
תתחילי ולאט לאט תמשיכי ותתרגלי לזה.
שואל השאלה:
אני גם רצינית כשאני אומרת שעצה כמו "פשוט תעשי את זה " היא מתסכלת ולא עוזרת בכלל. כמו שכבר כתבתי; אם זה היה אפשרי בשבילי פשוט לעשות דברים אז לא הייתי מבקשת עזרה..אני לא יודעת מה קשה להבין ואמא שלי לא בבית אז אין ממי לבקש.
אני גם רצינית כשאני אומרת שעצה כמו "פשוט תעשי את זה " היא מתסכלת ולא עוזרת בכלל. כמו שכבר כתבתי; אם זה היה אפשרי בשבילי פשוט לעשות דברים אז לא הייתי מבקשת עזרה..אני לא יודעת מה קשה להבין ואמא שלי לא בבית אז אין ממי לבקש.
אנונימית
באותו הנושא: