התחברות
הרשמה
מה עדיף להיות לבד בכיתה אבל לא לבד בשכבה או לבד בשכבה אבל לא לבד בכיתה
29 בינואר 2023, 14:10
בדידות
לבד
כיתה
4 תשובות
לבד בכיתה
T
Tuyo
לבד בשכבה אבל לא לבד בכיתה אני מניחה
ת
תימניה שאוהבת (ג')חנונים
לבד בכיתה ולא לבד בשכבה
נ
נו אין לי מה לכתוב פה
תסביך עשית לי
ל
ליאן כהן66
באותו הנושא:
הייתם מעדיפים להיות לבד מאשר עם חברים צבועים? (רק בכיתה, יש לי חברים בשכבה)
בת בכיתה ח ובן מכיתה י' הולכים? אם אני הבן הכי קטן בשכבה שלי והיא אחת הגדולות בשכבה שלה.
כמה תלמידים אתם בשכבה ? וכמה כיתות יש בשכבה?
עדיף להיות עם הגוף הכי יפה בשכבה בחטיבה או בתיכון?
כמה תלמידים אתם בשכבה וכמה כיתות יש בשכבה?
דיי אני בכיתה י כבר וכל הבנות בשכבה שלי מנסות להיות וסקו גירל כאלוו
אם הייתה לכם תאפשרות להיות מקובל בשכבה אבל להיות ערסים הייתם רוצים?
ילד בכיתה קטנה שיתאהב במישהי בשכבה שלו אבל היא בכיתה גדולה יש בניהם סיכוי?
יש לכם יותר חברים בשכבה או בכיתה? אכפת לכם אם יש לכם יותר חברים בשכבה ואז אתם מרגישים טיפה לבד בכיתה, אם זה המצב?
לגיטימי שיש לי בשכבה 16 חולים בשכבה ובכיתה 4 ואנחנו ממשיכים ללמוד בבית ספר ?
אוקי יש מישהו שאני מחבבת מכיתה אחרת בשכבה אני ביקשתי ממישהו שאיתו בכיתה לכתוב לו :