8 תשובות
כן זה גם מאוד נחמד
יפה שאת מעריכה
יפה שאת מעריכה
זה יהיה חמוד מצידך אני מניחה
אמן שלכל המורות יהיו תלמידים כמוך, וזה בסדר.
שואל השאלה:
לכתוב לה את זה בווצפ? או להגיד לה מחר בבית ספר פשוט? (ששם לא בטוח שיצא לי לעשות את זה)
(אני בן תתעלמו מהאנונימית)
לכתוב לה את זה בווצפ? או להגיד לה מחר בבית ספר פשוט? (ששם לא בטוח שיצא לי לעשות את זה)
(אני בן תתעלמו מהאנונימית)
אנונימית
זה אכן ראוי להערכה
יפה מצדך
יפה מצדך
^^תגיד לה בבית ספר, אני בטוחה שהיא תשמח
בטח לקחה ממבחנים קודמים מי יפרגן
שואל השאלה:
כן נכון :/
כן נכון :/
אנונימית
באותו הנושא: