8 תשובות
את לא בוחרת למה להיות אובססיבית זה הרגשות שלך
לא צריך להיות אובססיבים ללימודים בסוף זה יפגע בתחביבים
ואגב אובססיה לגיטרה זה מעולה ואני בטוחה שאת מוכשרת ברמות תמשיכי בזה:)))
לא צריך להיות אובססיבים ללימודים בסוף זה יפגע בתחביבים
ואגב אובססיה לגיטרה זה מעולה ואני בטוחה שאת מוכשרת ברמות תמשיכי בזה:)))
שואל השאלה:
תודה רבה :)
תודה רבה :)
אנונימית
איפה כתבת??
אבל לא משנה, את לא בוחרת את זה
את מושפעת מאנשים אחרים
תעשי מה שאת אוהבת
אל תנסי להיות אובססיבית ודבוקה לדבר כלשהו
זה לא יעזור לך
את לא שולטת בזה, אבל תנסי לרדת מזה
כי אם את לא באמת רוצה את זה
אז זה סתם יפגע בך
אבל לא משנה, את לא בוחרת את זה
את מושפעת מאנשים אחרים
תעשי מה שאת אוהבת
אל תנסי להיות אובססיבית ודבוקה לדבר כלשהו
זה לא יעזור לך
את לא שולטת בזה, אבל תנסי לרדת מזה
כי אם את לא באמת רוצה את זה
אז זה סתם יפגע בך
שואל השאלה:
כתבתי בשאלה :)
כתבתי בשאלה :)
אנונימית
את כנראה רוצה להתמקד ולאהוב דברים יותר. וזה יכול להיות גם לפעמים סתם דברים.
את רוצה להיות אובססיבית ללימודים כדאי לאהוב לימודים וככה את תלמדי יותר וכאלה
זה די הגיוני, למה את אובססיבית?
את רוצה להיות אובססיבית ללימודים כדאי לאהוב לימודים וככה את תלמדי יותר וכאלה
זה די הגיוני, למה את אובססיבית?
כי יותר קשה להיות אובססיבית למשהו יותר קשה?
אמי חושבת שאובססיה לתחביב היא דבר מעולה אבל אנחנו לא יכולים להיות אובססיביים לדברים שאנחנו פחות מתחברים
שואל השאלה:
אני כן רוצה אבל אני אמורה ללמוד
אני כן רוצה אבל אני אמורה ללמוד
אנונימית