5 תשובות
יא מלא בהצלחה! האמת שלרוב מקבלים את כולן לתקן כזה, מנסיון
ישאלו על נסיון עם ילדים, מי את ומה את אוהבת לעשות, מה תעשי במקרה וx
אולי על התכונות שלך אבל לא משהו מעמיק מדי
שיהיה המון בהצלחה!❤ כאן אם את צריכה טיפים בנוגע לעמותות/שירות לאומי
שואל השאלה:
יואו תודהה
יש לך דוגמאות של סיטואציות ששואלים אותך עליהם? אני בלחץ מזהה
אנונימית
אל תהי בלחץ, כנראה שיקבלו אותך מקבלים את כולם ליסודי כי יש להם צורך וזו עבודה פשוטה יחסית, אני התקבלתי לשלושה בתי ספר ובקושי שאלו אותי שאלה כי רואים שאת אחלה בחורה ורגילה ואין סיבה שלא, בכל אופן אולי ישאלו איך תגיבי אם ילד מתנהג באגרסיביות כלפייך? אבל זה דברים שבקושי קורים וגם לא התפקיד שלך לטפל ולאכוף אותם. את יכולה להגיד שתקראי ותדווחי לאיש צוות ותהי אסרטיבית ותציבי לו גבול, פשוט תהי את והכל יהיה טוב❤ בהצלחה חיים שלי
שואל השאלה:
תודה עזרת לי מאוד❤
אנונימית
כאן אם תצטרכי עוד משהו בנוגע לשירות, וגם טיפ ממני תמיד כדאי לחפש עוד גם אחרי שמקבלים אותך אולי תמצאי תחום או מקום שיותר מדויק לך, תחשבי על כל הדברים, האם את בת שירות בודדה בתקן? איך זה ישפיע עלייך כי בהפסקות אולי תרגישי באסה שאין עוד בת שירות איתך. זה דברים שלא חשבתי עליהם וחבל. איפה הדירה ממוקמת וכמה זמן זה מהבצפר, האם האיזור נחשב רגוע? האם יש תחומים דומים שיכולים יותר להתאים לך? וגם תבדקי אולי תקן דומה ופתאום תראי שיותר אהבת את הצוות שם, גם אם אמרת כן למקום אפשר לבטל תמיד, ותהי בראש פתוח- ותזכרי "אני באה לבדוק אותכם, את המקום, אם מתאים לי לבוא ולהתנדב ולתת מעצמי שנה, אני בוחרת אתכם ולא אתם אותי" ותזכרי שזה באמת ככה, תרשמי את כל השיקולים והדברים שחשובים לך ואל תפספסי כלום❤
באותו הנושא: