5 תשובות
לא חרא בכלל
לא ביג דיל
לא כזה נעים אבל לא נורא מה שהיה היה
לא ביג דיל הוא יעבור את זה וגם את
לא יצאת חרא לא בעיה שלך שהתבלבלת..
פשוט מסכן, מביך קצת אבל הוא בטח ישכח את זה הוא גם ככה לא מכיר אותך..
פשוט מסכן, מביך קצת אבל הוא בטח ישכח את זה הוא גם ככה לא מכיר אותך..
באותו הנושא: