5 תשובות
שואל השאלה:
או גם סגנון טבע נאות ובלנסטון גם ממש יפה לדעתי
או גם סגנון טבע נאות ובלנסטון גם ממש יפה לדעתי
אנונימי
אני אוהבת את הסטייל של שנות ה70-90 כזה, מגניב ווייבי לדעתי.
לא בייסיק מידי
מכנס מחויט, בלייזר וטופ
שואל השאלה:
לדעתי בין ההכי יפים זה טייץ או סתם מכנס טריקו וחולצה גדולה בכמה מידות זה פשוט וואו
לדעתי בין ההכי יפים זה טייץ או סתם מכנס טריקו וחולצה גדולה בכמה מידות זה פשוט וואו
אנונימי
באותו הנושא: