5 תשובות
שואל השאלה:
או גם סגנון טבע נאות ובלנסטון גם ממש יפה לדעתי
אנונימי
אני אוהבת את הסטייל של שנות ה70-90 כזה, מגניב ווייבי לדעתי.
לא בייסיק מידי
מכנס מחויט, בלייזר וטופ
שואל השאלה:
לדעתי בין ההכי יפים זה טייץ או סתם מכנס טריקו וחולצה גדולה בכמה מידות זה פשוט וואו
אנונימי