5 תשובות
זה מהמם שאת מרגישה ככה 3>
מקווה שיהיו לך עוד שיחות כאלה איתו
בטח הגיוני :)
מבינה לחלוטין.. אפילו "היי" ממנו משמח אותי רצח.
זה חמוד בטירוף בטח שאת תהיי מאודרת
הגיוני ברמות ואני ממש שמחה בשבילךך