5 תשובות
ברור
זה מהמם שאת מרגישה ככה 3>
מקווה שיהיו לך עוד שיחות כאלה איתו
מקווה שיהיו לך עוד שיחות כאלה איתו
בטח הגיוני :)
מבינה לחלוטין.. אפילו "היי" ממנו משמח אותי רצח.
מבינה לחלוטין.. אפילו "היי" ממנו משמח אותי רצח.
זה חמוד בטירוף בטח שאת תהיי מאודרת
הגיוני ברמות ואני ממש שמחה בשבילךך
באותו הנושא: