26 תשובות
לבכות להירגע וללכת לישון
לדבר איתה
אחרי ששתיכן תרגעו תבואי אליה ותגידי לה שזה לא נעים לך
תדברי איתה על זה שזה לא לעניין וזה פוגע בך
תצטרכו לדבר על זה. אבל זה תלוי מה עשית.
זה ממש טוקסיק, גם אמא שלי קראה לי אגואיסטית פעם, אבל לרוב כשההורים אומרים לך שאת אגןאיסטית אני מניחה שלא עשית משהו שהיא ביקשה ממך לעשות בשבילה- מי יוצא עכשיו האגואיסטית, הא?
תדברי איתה.. לא היינו שם לדעת על מה רבתן, ואיך זה הגיע למצב הזה. תדברו, תסבירי לה למה זה פגע בך, ותבקשי ממנה להגיד לה למה היא חושבת שאת אגואיסטית.. אגואיסטית זה לא תמיד משהו שאומרים כדי לפגוע, לפעמים זה פשוט מצב קיים של התנהגות מסוימת.. וצריך לעבוד על זה, תחשבי על זה.. מה את צריכה לעבוד עליו, ובאותה צורה תגידי לה בכנות מה את חושבת שהיא צריכה לעבוד עליו..
שואל השאלה:
לא שטפתי כלי אחד בכיור זה הכל
אנונימית
^אז זו הגזמה. דברי איתה והסבירי לה את עמדתך.
אולי זה הפעם היה כלי אחד, אבל זה כל פעם רק כלי אחד.. אל תזלזלי בזה.. אני מבינה שזה קשה להבין הורים, אבל כשזה כל פעם רק דבר קטן, בסוף זה מחרפן.. תתנצלי, ושימי לב פעם הבאה. וכמובן גם להעיר לה, ולבקש שגם היא תעבוד על הדיבור שלה, כי לפגוע זה אף פעם לא לעניין..
שואל השאלה:
אני באמת מקפידה וכל הזמן שוטפת כלים זה היה פעם אחת ששכחתי
אנונימית
קורה לכולם פשוט להתעלם ואם זה ממשיך לדבר איתה על זה
איכס איזה אמא חר* תגידי לה את זה
אנונימית
לנסות להבין למה היא קראה לך ככה
L L
תגידי לה שאת לא "ילדות אחרות" את הבת שלה. אני מניחה שזה נבע מתוך עצבים לכן תנסי לא לקחת את זה ממש לתשומת ליבך ותדברי איתה על זה. בטוחה שהיא תבין אותך
ברוכה הבאה לעולמי

סתם תקשיבי רגע
קודם כל שתיהי מודעת, את לא היחידה שעוברת את זה
ובתור מישהי שהייתה במצב הזה (עכשיו המצב נהיה מתון יותר)
אין שום דבר שאפשר לעשות
כי גם אם תדברי איתה על זה היא לא תבין
תנסי להתקרב אליה יותר
וגם תנסי להתעלם גם אם זה נראה בלתי אפשרי
ומתישהו זה יעבור מבטיחה לך
אנונימית
להקשיב לאמא ולהבין שיצאת לא בסדר.
Hex
גם לי כל הזמן
אנונימית
תנסי לדבר איתה . ופשוט כמו שאת עושה עכשיו לשטף את זה אם אפשר גם לבכות זה חשוב . מקווה שעזרתי (:
מסכימה עם אנונימית
בשום אופן לא עשית כלום וגם אם כן היית עושה משהו היא אמא שלך והעבודה שלה היא לחנך אותך (בשום אופן לא לפגוע בך בתהליך!)
ההתנהגות שלה היא רעילה ואימפולסיבית
התנהגות שלא משנה מה הילד עשה לא מגיעה לו.
את לא אחראית על איך שאמא שלך מרגישה ובהחלט לו מגיבה
לדעתי לא מגיעה לה שתנסי להבין את הצד שלה אף הורה לא אמור לפעול כך
אבל כן תנסי לדבר איתה ולהגיד לה שההתנהגות הזאת פוגעת בך.
אבל כמו שאנונימית אמרה אם מה שהיא עשתה היה חלק מהיתנהגות שחוזרת על עצמה אין לך מה לנסות היא כנראה תרגיש כאילו היא "הצודקת" בסיטואציה לא משנה מה היא עשתה.
אנונימית
תתנחמי בזה שאת לא לבד
אנונימית
גם אמא שלי כזו... יעבור הכל בסדר זה בגלל "גיל ההתבגרות" אז כל הבנות בגילנו בשיא
תתקלחי זה תמיד עובד
למצוא מקום אחר לגור בו
תדברי איתה
להירגע קודם ואז לדבר איתה קצת על ההתנהגות שלה כלפייך