17 תשובות
לא
זאת התנדבות
לא, הם עושים זאת בהתנדבות.
לא
שואל השאלה:
הם יכולים להגיב פה על הפוסט?
אנונימי
^^תיאורטית? כן.
שואל השאלה:
איך אני אדע מי מהאלה שמגיבים הם הנאמנים /הנאמנים הבכירים?
אנונימי
לא, הם מתנדבים (:
למשל ג'ק ריצ'ר נאמן, כתוב לו בפרופיל "נאמן סטיפס". משתמשים שכתוב להם כך או נאמן בכיר הם נאמנים
^^^ אפשר לראות במשתמש
יש להם תג בפרופיל "נאמן"/"נאמן בכיר".
שואל השאלה:
אה הבנתי ויש לי שאלה ל jack reacher
אם אני כותב כרגע מאנונימי אתה יכול לראות את המשתמש האמיתי שלי?
אנונימי
שואל השאלה:
אה הבנתי
אז מה בעצם נאמן יכול לעשות? או נאמן בכיר ?
יש להם גישות לצאטים של אנשים או לראות על מה אנשים מתכתבים בצאטים הפרטיים שלהם?
אנונימי
^^^לא, אין להם גישה לצ'אטים, זה פרטי.
כעיקרון יש לשניהם גישה למחוק שאלות, לערוך, להוריד נקודות אמינות ולנאמן בכיר יש עוד אופציה לעומת רגיל (לא בטוחה בדיוק במה).
שואל השאלה:
^^ וואלה לא ידעתי שאפשר לעשות את זה חחח
אנונימי
לא נראה לי