17 תשובות
לא
זאת התנדבות
זאת התנדבות
לא
לא, הם עושים זאת בהתנדבות.
לא
שואל השאלה:
הם יכולים להגיב פה על הפוסט?
הם יכולים להגיב פה על הפוסט?
אנונימי
^^תיאורטית? כן.
שואל השאלה:
איך אני אדע מי מהאלה שמגיבים הם הנאמנים /הנאמנים הבכירים?
איך אני אדע מי מהאלה שמגיבים הם הנאמנים /הנאמנים הבכירים?
אנונימי
לא, הם מתנדבים (:
למשל ג'ק ריצ'ר נאמן, כתוב לו בפרופיל "נאמן סטיפס". משתמשים שכתוב להם כך או נאמן בכיר הם נאמנים
^^^ אפשר לראות במשתמש
יש להם תג בפרופיל "נאמן"/"נאמן בכיר".
שואל השאלה:
אה הבנתי ויש לי שאלה ל jack reacher
אם אני כותב כרגע מאנונימי אתה יכול לראות את המשתמש האמיתי שלי?
אה הבנתי ויש לי שאלה ל jack reacher
אם אני כותב כרגע מאנונימי אתה יכול לראות את המשתמש האמיתי שלי?
אנונימי
שואל השאלה:
אה הבנתי
אז מה בעצם נאמן יכול לעשות? או נאמן בכיר ?
יש להם גישות לצאטים של אנשים או לראות על מה אנשים מתכתבים בצאטים הפרטיים שלהם?
אה הבנתי
אז מה בעצם נאמן יכול לעשות? או נאמן בכיר ?
יש להם גישות לצאטים של אנשים או לראות על מה אנשים מתכתבים בצאטים הפרטיים שלהם?
אנונימי
^^^לא, אין להם גישה לצ'אטים, זה פרטי.
כעיקרון יש לשניהם גישה למחוק שאלות, לערוך, להוריד נקודות אמינות ולנאמן בכיר יש עוד אופציה לעומת רגיל (לא בטוחה בדיוק במה).
כעיקרון יש לשניהם גישה למחוק שאלות, לערוך, להוריד נקודות אמינות ולנאמן בכיר יש עוד אופציה לעומת רגיל (לא בטוחה בדיוק במה).
שואל השאלה:
^^ וואלה לא ידעתי שאפשר לעשות את זה חחח
^^ וואלה לא ידעתי שאפשר לעשות את זה חחח
אנונימי
לא נראה לי