5 תשובות
חברות, ההורים רצו שהן יהיו שם, אולי בשביל להתחזק קצת, בית ספר ברמה טובה.
כל אחת והסיבות שלה.
כל אחת והסיבות שלה.
"לקבל ערכים"
יש הורים שרותים חינוץ דתי לפעמים
אנונימית
אני הלכתי ולא הייתי דתייה
פשוט חינוך, בנות רק
אהבתי את זה
וגם הרמה גבוהה בלימודים
פשוט חינוך, בנות רק
אהבתי את זה
וגם הרמה גבוהה בלימודים
בגלל חברות, הורים, לימודים...
באותו הנושא: