8 תשובות
שואל השאלה:
אני בן לא בת
אנונימי
שים על זה איפור
זה לא מביך ואין סיבה להסתיר את זה
לא ללכת עם מכנס קצר יש גשם מטורף
שים משחה נגד צלקות יש דבר כזה וזה עובד די טוב, לך לרופא הוא יכוון אותך מה אפשר לעשות
שואל השאלה:
סימן סימן אבל זה לא אותו צבע של הגוף שלי
אנונימי
זה לא מביך בכלל. תלכי עם מכנס קצר
ללכת בכל זאת ולראות שמהרגע שאף אחד לא יעיר ויסתכל לך על הצלקת, אתה תרגיש הרבה יותר נוח והמחסומים ירדו.