3 תשובות
וואי האמת דווקא בשביל איש זאב אתה צריך לחכות לירח מלא
בהצלחה! תומכת בך כמו שאתה
אני באותו תסביך כמוך, אני מזדהה בתור סוס עבודה ובתור משקוף של דלת בו זמנית.
חח אני זוכרת שהייתי כמוך יואו איזה דמיונות משוגעים היו לי,
לאכול ציפורן של עטלף ולבשל עם זכוכיות ואת הופכת לאשת זאב חח הייתי מחכה כל הלילה עם חברה לתפוס אותם!