14 תשובות
נשמע אחלה
מדעי המחשב זה טוב כמובן רק אם את מתעיינת בנושא, אני לא אהבתי מדעי המחשב ולא הייתי חזק בזה לכן אני לא מרחיב את זה בתיכון
לגבי כלכלה זה מעולה ממש, אני בעצמי לומד לתואר בכלכלה באוניברסיטה הפתוחה בזמן התיכון, אין אצלי כלכלה בבית הספר לכן אני לא מרחיב את זה אבל בגדול כן זה מגמה מאוד טובה
שואל השאלה:
אני לא מתעניינת ככ במדעי המחשב אבל גם אין עוד הרבה מגמות שמעניינות אותי
אולי ביולוגיה אבל אני לא יודעת מה לבחור
תכתבי מה כל המגמות שלך, אל תלכי למגמה שאת לא אוהבת
יש ילדים מבית הספר שלי שהלכו למדעי המחשב רק כי ההורים שלהם אמרו והם סובלים, צריך ללכת למגמות שאוהבים
ביולוגיה זה לא טוב, זה לא מעניין וזה קשה
לדעתי מגמת מדעי המחשב זה מגמה של ילדים חכמים עם מורים מטומטמים. זורקים על התלמידים אלף זין תלמיד בלי רקע במדעי המחשב יכול לשכוח מלהצליח במקצוע(רוב הזמן). הלימוד הוא עצמי ולמורים אין שמץ של מושג על מה הם מדברים. מבחינתמשרד החינוך אנחנו בעקרון זונות שלהם אם זה הכמות שעות ואם זה החומר לימוד המיותר שלרוב המורים לא יודעים להעביר בצורה טובה.

בקיצור זה סבל מטורף אבל בסופו של דבר המשכורת 26 תפצה על הסבל שחווינו 5 שנים
לא יודעים אם זה המלצה או לא
אנונימי
שואל השאלה:
מדעי המחשב , פסיכולוגיה סוציולוגיה, אומנות, ביולוגיה, הנדסת תוכנה(10 יחל) ביוטכנולוגיה (10 יחל) מחול, תקשורת, תיאטרון, כימיה, פיזיקה, מוזיקה, חינוך גופני, גיאוגרפיה, פילוסופיה יהודית, דיפלומטיה,ערבית וכלכלה ויזמות
שואל השאלה:
אצלנו כתבו שלא צריך לבוא עם ידע מוקדם במדעי המחשב ויש לנו גם הנדסת תוכנה שזה כמו מדעי המחשב רק יותר שעות ו10 יחל ומדעי המחשב לומדים שם לאט יותר מאשר הנדסת תוכנה
מבין אלה אני הייתי מגביר פיזיקה, זה מפתח את החשיבה הריאלית ואת הראייה המתמטית וזה יעזור לקבל תפקידים טובים בצבא וקבלה לאוניברסיטה, וזה אפילו מעניין
תלכי למגמה שמעניינת אותך
שואל השאלה:
פיזיקה בשיעור חשיפה זה היה נשמע לא מעניין, לא לא מעניין, פשוט לא מעניין מספיק כדי ללמוד על זה
פסיכולוגיה וסוציולוגיה אולי נשמע מעניין, אבל לי זה נשמע כמו בדיחה שלא עושים שם כלום
אומנות ומחול זה לא רלוונטי, אפשר לעשות את זה בבית
ביולוגיה זה קשה ולא מעניין
הנדסת תוכנה זה כמו מדעי המחשב, אם אוהבים את זה אז כן אם לא אז לא
ביוטכנולוגיה נשמע קשה לחלוטין
תקשורת יכול להיות רלוונטי אבל זה לא נותן משהו פרקטי לחיים, כנ"ל לגבי תיאטרון, בתור אחד שבחוג תיאטרון אני מעדיף להיות בחוג מאשר במגמת תיאטרון
כימיה ופיזיקה זה על אותו עיקרון, מפתח את החשיבה הריאלית ונותן ניסיון לצבא ולאוניברסיטה
חינוך גופני זה לא אופציה אפילו
גיאוגרפיה זה מגמה שנועדה רק כדי שלילדים הדפוקים תהיה בגרות
פילוסופיה יהודית נשמע מעניין, צריך לבדוק לגבי זה אבל זה לא נותן כלים פרקטיים
דיפלומטיה זה מעניין אבל זה הרבה אנגלית
ערבית לא אופציה
כלכלה ויזמות זה מצוין
כימיה ומדמח זה שילוב טוב
שואל השאלה:
דווקא פילוסופיה יהודית לא מעניין בכלל זה הכל מבוסס על שאלות בלי תשובות, ערבית זה 30 נקודות בונוס בבגרות וזה עוזר לצבא, בחינוך גופני גם לומדים על גוף האדם יותר ממה שזה ספורט. אומנות דווקא עניין אותי אבל אני לא חושבת שאני אקח את זה ופסיכו סוציו זה מעניין אבל העדפתי את כלכלה אממ
נראלי אני אקח את ביולוגיה כלכלה או מדעי המחשב כלכלה
אם הבחירה זה ביולוגיה או מדעי המחשב, עדיף מדעי המחשב