5 תשובות
מה הבעיה? זה סבבה לגמרי לשלוח את זה תשלחי
שואל השאלה:
על החיים ועל המוותת
אנונימית
זה מעולה
בטח שזה סבבה
הייתי שמח לקבל הודעה כזאת ממישהי שאני בקטע איתה
זה סבבה, אפילו ממש חמוד