5 תשובות
מה הבעיה? זה סבבה לגמרי לשלוח את זה תשלחי
שואל השאלה:
על החיים ועל המוותת
על החיים ועל המוותת
אנונימית
זה מעולה
בטח שזה סבבה
הייתי שמח לקבל הודעה כזאת ממישהי שאני בקטע איתה
הייתי שמח לקבל הודעה כזאת ממישהי שאני בקטע איתה
זה סבבה, אפילו ממש חמוד
באותו הנושא: