תשובה אחת
ברור. סוג הבסיס לא מכתיב כמה התפקיד שלך יתרום לצבא.. אני שירתתי בבסיס פתוח וכל אחד עשה תפקיד שהיה חשוב וקשה. זה שהם חזרו בסוף היום הביתה לא סתר את זה