4 תשובות
אם יש לך גלקסי s אז את יכולה לשדרג אותו לגלקסי s4
והשדרוג לא יקר בכלל
והשדרוג לא יקר בכלל
לי יש אייפון 3gs לדעתי הוא מצוין, זה לא נכון מה שאומרים עליו שהוא נתקע וכאלה והוא גם לא יקר
אייפון 4 או 4s
לדעתי גאלקסי 2:)
אנונימי
באותו הנושא: