11 תשובות
כן
לדעתי האישית מאוד מביך
למה לא לאמנון במקום?
שתעשה מה שבאלה
באיזה כיתה היא
אנונימית
למה מביך? ככה היא רוצה ואוהבת
שואל השאלה:
ח
אנונימית
אם זה מה שהיא רוצה וזה משהי אוהבת... אז למה לא?
ממש לא מביך אם כבר מגניב
מביך
אנונימית
^מה מביך בזה?
לא שנה שעברה כמה בנות מהשכבה שלי התחפשו אליה וזה היה קורעע