11 תשובות
כן
לדעתי האישית מאוד מביך
למה לא לאמנון במקום?
לדעתי האישית מאוד מביך
למה לא לאמנון במקום?
שתעשה מה שבאלה
קצת..
באיזה כיתה היא
אנונימית
למה מביך? ככה היא רוצה ואוהבת
שואל השאלה:
ח
ח
אנונימית
אם זה מה שהיא רוצה וזה משהי אוהבת... אז למה לא?
ממש לא מביך אם כבר מגניב
מביך
אנונימית
^מה מביך בזה?
לא שנה שעברה כמה בנות מהשכבה שלי התחפשו אליה וזה היה קורעע