16 תשובות
שואל השאלה:
יותר?
כןכן
אנונימית
זה כמו אבולוציה זה לא נגמר
רק בבית ספר שלי יש 9 מהשכבה
שלא נדבר על ט
אנונימית
כן ותמיד יהיו
אני מקווה לפחות
צריך קצת גיוון אי אפשר שהאוכלוסייה פה תהיה בנויה בעיקר מערסים וצאחלות זה גיהנום
שואל השאלה:
אני מץ על התגובות פה
כן, בעיקרון יש שם ערסים אבל רוב הערסים הולכים אחרי איזה שעה כי אין להם מה לחפש שם...
שואל השאלה:
הם שם כדי לעשן בגג
הלוואי שישארו אחרי זה העולם יהיה משעמם וגם כיף איתם המוזרות שלהם מספקת
שואל השאלה:
מסכים^
כן
עדיין
יאפ
היום הם יותר מביכים אבל כן
אנונימית
אני סנטרר
ורק שתדעו שיש מלא ילדי סנטר מביכים אבל יש גם כאלה שהם אחלה יש גם ערסים שהם מביכים זה לא כל הילדי סנטר
בטח
אנחנו עדיין פה ;)
יש אבל יש הרבה ערסים שבאים לצחוק עליהם