2 תשובות
כן אין לך ממה להילחץ זה יכול לקרות אבל כמו שאמרו מעליי במידה ואת רואה שמתחיל להזדהם או להחמיר תבדקי אצל הרופא.
שואל השאלה:
לא כאילו זה לגיטמי שהיא פצעה אןתי? זה אומר שהיא לא טובה? או שזה פשןט יכול לקרות לפעמים
לא כאילו זה לגיטמי שהיא פצעה אןתי? זה אומר שהיא לא טובה? או שזה פשןט יכול לקרות לפעמים
אנונימית
באותו הנושא: