7 תשובות
לא אבל תמיד יהיה שמועות
שואל השאלה:
מה לא אומרים שהם מתכוננים לתרגל את זה על הגבול
כמו שהם תרגלו פלישה על הגבול ובסוף פלשו חח כן ככה זה התחיל
אנונימית
שואל השאלה:
התכוונתי שעם רוסיה הכל אפשרי, יכולים לשגר עליהם טקטי גם כחלק מתרגיל ולתרץ
ויש מיליון סיבות שהם יעשו את זה אבל בסדר אי אפשר לדעת
אנונימית
לתרגל ירי נשק גרעיני זה לא לירות אחד בפועל זה רק לתרגל ולראות אם מתכוננים ומבצעים הכל כשורה במקרה ו.. יהיה צורך אבל כרגע אין סיבה לירות אחד באמיתי כי אם ירו אחד זה בטח לא יהיה בתרגיל אלה על עיר מיושבת
נכון שעם רוסיה קשה לדעת אבל בנושא הזה פחות או יותר כן כי נשק גרעיני זה כבר עניין אחר והם לא ישתמשו בגרעין כל עוד יש להם אופציות אחרות וכרגע יש ככל הנראה יותר הגיוני שיעברו לשיטות של מצור הרעבה והפצצה מסיבית מהאוויר ללא אבחנה ^